Custom Publishing

Hoe sterk ook onze wereld wordt beheerst door digitale communicatievormen, de papieren boodschapdrager is nog lang niet verdwenen. Het is bovendien vrij laagdrempelig geworden om een eigen op maat gemaakt kanaal te realiseren. Het custom made magazine op maat van de organisatie vloeit vaak voort uit een communicatiestrategie die naast website en nieuwsbrieven de nood voelt een fysiek en meer “intiem” medium aan te bieden. Dit kan zowel voor de eigen leden van de organisatie zijn, de klanten en prospects of een combinatie van beiden.

Gerealiseerde publicaties:

 

VOEDSELTEAMS MAGAZINE

voedseltems-0 -nummer              

Magazine in A5 formaat gerealiseerd om de werking en het belang van de vzw Voedselteams in de verf te zetten en het begrip Korte Keten een ruimere bekendheid te geven. Lekker en gezond voedsel van bij uw lokale boer is de rode draad in het magazine.

BEST OF OOH MAGAZINE

Papieren editie als aanvulling van het online platform http://best-of-ooh.be en verspreid op 4.000 exemplaren tijdens de jaarlijkse hoogmis van mediaspecialisten, de AMMA awards.

AMMA MAGAZINE

             

Een overzicht van de verschillende genomineerde dossiers in de 12 categorieën. Publicatie naar aanleiding van de jaarlijkse prijsuitreiking, verspreiding op 4.000 exemplaren (uitgereikt op het event en verstuurd naar een database van 3000 professionals).

 

THE TRIBUNE

The Tribune1           

Nieuws plus nuttige informatie over de dagbladpers als reclamemedium in België en gerealiseerd op krantenformaat.
Verspreid op 4.000 exemplaren in verschillende edities.

PEBBLEMEDIA MAGAZINE

PebbleMedia-CIM_C1

Naar aanleiding van de laatste CIM bereikstudie voor het internet wou Pebblemedia haar visie verwoorden over het veranderende medialandschap en op welke wijze dit een impact zal hebben op de communicatieplanning van de adverteerders in België.
Verspreiding: 500 exemplaren
Doelgroep: mediaspecialisten bij mediabureau’s en adverteerders.

 

KMO MARKETING MAGAZINE

Magazine_hp

Realisatie naar aanleiding van de organisatie van het marketing congres waarbij het magazine in gepersonaliseerde vorm werd aangeboden aan alle congresgangers. Diverse redactionele bijdragen van onder andere sprekers.
Verspreiding met uitnodiging voor het congres op 3.000 exemplaren.