Hoe sterk ook onze wereld wordt beheerst door digitale communicatievormen, de papieren boodschapdrager is nog lang niet verdwenen. Het is bovendien vrij laagdrempelig geworden om een eigen op maat gemaakt kanaal te realiseren. Het custom made magazine op maat van de organisatie vloeit vaak voort uit een communicatiestrategie die naast website en nieuwsbrieven de nood voelt een fysiek en meer “intiem” medium aan te bieden. Dit kan zowel voor de eigen leden van de organisatie zijn, de klanten en prospects of een combinatie van beiden.
Gerealiseerde publicaties:
PEBBLEMEDIA MAGAZINE
Naar aanleiding van de laatste CIM bereikstudie voor het internet wou Pebblemedia haar visie verwoorden over het veranderende medialandschap en op welke wijze dit een impact zal hebben op de communicatieplanning van de adverteerders in België.
Verspreiding: 500 exemplaren
Doelgroep: mediaspecialisten bij mediabureau’s en adverteerders.
KMO MARKETING MAGAZINE
Realisatie naar aanleiding van de organisatie van het marketing congres waarbij het magazine in gepersonaliseerde vorm werd aangeboden aan alle congresgangers. Diverse redactionele bijdragen van onder andere sprekers.
Verspreiding met uitnodiging voor het congres op 3.000 exemplaren.